FAQ

 

Poniżej zamieszczamy najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów, dotyczące funkcjonalności automatów wydających.

 

Pytania zostały podzielone na kategorie tematyczne.

Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj odpowiedź, której szukasz. Jeżeli masz inne wątpliwości, skontaktuj się z nami.

Chętnie pomożemy.

 

  • Czasowe zerwanie łączności (brak sygnału GSM lub/oraz brak dostępu do Internetu) pomiędzy automatem wydającym a serwerem

    Czy możliwe jest pobieranie artykułów z automatu w takiej sytuacji?

    Automat zapewnia normalną pracę, mimo braku sygnału GSM oraz/lub braku dostępu do Internetu.

     

    Czy wykonywane czynności (np. pobranie lub zwrot) są zapamiętywane w systemie i aktualizowane w momencie przywrócenia łączności?

    Tak, automat zapamiętuje i aktualizuje czynności wykonane na maszynie w czasie zerwania łączy. W momencie przywrócenia łączności, system aktualizuje się.

     

    Czy oprogramowanie maszyny odnotowuje tego typu awarie w dzienniku systemu?

    Tak, wszystkie awarie są automatycznie rejestrowane.

     

  • Przerwa w dostawie energii elektrycznej

    Czy automat posiada zasilanie awaryjne?

    Tak, posiada.

     

    Jak długo automat może pracować na zasilaniu awaryjnym?

    UPS w naszych automatach posiada funkcję bezpiecznego zrzucenia danych z pamięci oraz wyłączenia. Nie służy do pobierania produktów w tradycyjny sposób.

     

    Czy możliwe jest pobieranie artykułów z automatu, gdy nie ma prądu?

    Tak. Do zawartości automatu zapewniony jest dostęp mechaniczny. Jednak w czasie przerw w dostawie energii elektrycznej system nie odnotowuje wykonanych czynności, dlatego zaleca się utrzymywanie minimalnego stanu artykułów w formie tradycyjnej (zapas awaryjny).

     

  • Błędny wybór artykułu przez pracownika

    Czy istnieje możliwość zwrotu omyłkowo pobranego artykułu z maszyny (np. pracownik chciał pobrać okulary ochronne, ale przypadkowo wybrał rękawice)?

    Tak, pracownik może wykonać taką operację, ale musi przy niej uczestniczyć uprawniona osoba (np. zmianowy), która dzięki odpowiednio ustawionemu profilowi może zwrócić omyłkowo pobrany artykuł i skasować z systemu błędną operację.

     

  • Zmiany i modyfikacje oprogramowania automatu

    Czy możliwe są zmiany w oprogramowaniu, w tym dostosowanie oprogramowania automatu do stosowanych systemów informatycznych w mojej firmie?

    Tak, dzięki wykorzystaniu autorskiego oprogramowania, możemy je dowolnie dostosowywać i modyfikować w stosunkowo krótkim czasie (w zależności od stopnia skomplikowania), w konkurencyjnych cenach.

     

    Z jakiego systemu baz danych korzysta automat?

    Automat wykorzystuje bazy SQL.

     

  • Środowisko pracy automatu

    W jakich zakresach temperatur otoczenia może pracować automat?

    Automat standardowo jest przystosowany do pracy w pomieszczeniach zamkniętych o temp. otoczenia od 0 st. C do +55 st. C. W przypadku konieczności pracy w niższych temperaturach, po modyfikacjach jest możliwe wykorzystywanie automatu w zakresie temp. od -20 st. C do +55 st. C (pod warunkiem braku możliwości wykorzystywania modułu Wi-Fi).

     

  • Ekonomika pracy urządzenia

    Jaki jest pobór mocy przez urządzenie w stanie czuwania oraz podczas normalnej pracy (wydawania artykułów)?

    Automat w stanie czuwania zużywa 15 W, natomiast w czasie pracy zużycie nie przekracza 150 W.

     

    Ile czasu mija od zatwierdzenia wyboru przez pracownika do pobrania artykułu ze skrytki?

    Automat wydaje wybrany artykuł w ciągu max. 15 sekund.

     

  • Awarie i naprawy

    Czy w przypadku awarii konieczne jest wysłanie całego urządzenia do serwisu?

    Automat, dzięki modułowej budowie, umożliwia (w większości przypadków) naprawę na miejscu w ciągu 1 dnia roboczego.

     

    Jakiego typu usterki zgłaszane są najczęściej?

    90% zgłaszanych usterek spowodowanych jest błędem ludzkim. Są one wynikiem m.in. niewłaściwego załadowania automatu lub mechanicznego zniszczenia urządzenia. Automat zbudowany jest modułowo, więc ewentualne usterki można wyeliminować w bardzo szybkim czasie. W przypadku przeszkolenia pracowników z podstaw technicznych, naprawa możliwa jest natychmiast.

     

  • Rozmiar, pojemność i modyfikacje automatów

    Jakie są wymiary automatu i ile wynosi jego pojemność?

    Automaty są urządzeniami kompaktowymi. Ich wymiary i pojemności różnią się w zależności od wybranego modelu. Szczegółowe parametry poszczególnych modeli automatów znaleźć można tutaj.

     

    Czy istnieje możliwość zmiany wysokości i szerokości półek?

    Tak, dzięki zastosowanej konstrukcji jest to możliwe bez konieczności wymiany całych drzwi czy bębna. Proces zmiany zajmuje ok. 1-1,5 h w zależności od ilości modyfikowanych półek (okien).

     

    Czy można zwiększyć ilość skrytek w automacie?

    Tak, automaty umożliwiają szeregowe łączenie jednostek.

     

  • Współpraca handlowa, formy zakupu i płatności

    Jakie są dostępne formy współpracy handlowej?

    • Umowa sprzedaży;
    • Leasing - okres leasingu, kwota wykupu oraz wysokość rat zależą instytucji finansowej oraz zastosowanej przez nią stawki amortyzacji (polecamy leasing PKO BP, EFL, Xleasing i Getin Leasing);
    • Najem – automat można wynająć na min. 2 lata, a następnie przedłużyć najem na min. 1 rok;
    • Umowa współpracy z odroczonym terminem płatności (max. 14 dni) - opcja dostępna tylko dla stałych partnerów.

     

  • Serwis i gwarancja

    Czy zajmujecie się również montażem i późniejszym serwisowaniem automatów?

    Tak. Cena automatu obejmuje również jego dostawę i instalację (na terenie Polski), szkolenie użytkowników i pracowników, którzy mają z niego korzystać oraz pierwszą (najważniejszą) konfigurację listy pracowników, poziomów dostępów i limitów. Zapewniamy opiekę serwisową w ramach gwarancji i po jej upływie.

     

     

    Ile trwa gwarancja?

    Gwarancja standardowo udzielana jest na okres 24 miesięcy z możliwością przedłużenia o kolejny rok po uprzednim wykonaniu przez naszą firmę przeglądu (koszt według cennika).

     

  • Koszty eksploatacyjne i dodatkowe

    Czy obsługa automatu wiąże się z jakimiś dodatkowymi kosztami?

    Jednym z dodatkowych kosztów jest opłata abonamentowa za używanie aplikacji IDS, która służy do zarządzania profilami pracowników i generowania raportów. Istnieje możliwość zakupienia aplikacji na własność, co jest optymalnym rozwiązaniem dla firm używających większej ilości automatów. Koszty abonamentowe oraz cenę aplikacji znajdziesz w naszym cenniku.

     

  • Użytkowanie automatu i ograniczenia

    Jakich produktów BHP nie można umieścić w automacie?

    Jedynym ograniczeniem są wymiary komór automatu.

     

KONTAKT


Z pomocą automatów wydających wydajemy produkty BHP, MRO na terenie całej Polski małym, średnim oraz wielkim firmom. Poznaj usługę Magazyn24h dla ponadprzeciętnych oszczędności w Twojej firmie ! 


kontakt@bogmar.net


facebook   twitter



paczka

DARMOWA DOSTAWA
od kwoty 400 zł

support

DORADZIMY PRZED ZAKUPEM
godziny : 8.00-16.00

transport

PACZKA DOTRZE JUTRO

zamówienie przed 13:00


Funkcja dostępna tylko dla zalogowanych.